Global Team (گلوبال تیم)

گروه آموزشی بازاریابی شبکه ای GTeam لگ مستقیم در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

رده بندی شرکت های برتر دنیا در رابطه با فروش مستقیم در سال 2010

مهرداد یوسفی
Global Team (گلوبال تیم) گروه آموزشی بازاریابی شبکه ای GTeam لگ مستقیم در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

رده بندی شرکت های برتر دنیا در رابطه با فروش مستقیم در سال 2010

رده بندی شرکت های برتر دنیا در رابطه با فروش مستقیم در سال 2010


36- درآمد سال 2009

· رتبه سال 2009: 54


· : 226 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: مشخص نیست.

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های رژیم غذایی

37-  شرکت FORDAYS Co. Ltd.

درآمد سال 2010: 361 میلیون دلار

کشور: ژاپن

FORDAYS محصولات غذایی می فروشد و تمرکزش بر فروش اسیدهای مغزی نوکلئیک است که بر روی  آنها آزمایشات علمی صورت گرفته باشد.

· رتبه سال 2009: 36

· درآمد سال 2009: 344 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: مشخص نیست

· محصولات: محصولات مکمل غذایی

· بازارها: 1

· توزیع کنندگان: 210000 نفر

· کارمندان: 195 نفر

· دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن

· سال تاسیس: 1999

38- شرکت Nature’s Sunshine Products

درآمد سال 2010: 349 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

وقتی که شرکت Nature’s Sunshine Productsفعالیت خود را تقریباً 39 سال قبل آغاز کرد، عصاره گیاهان را به صورت کپسول در اختیار مشتریان خود قرار می داد. اما امروزه محصولات شرکت شامل انواع مختلف عصاره گیاهان، ویتامین، مکمل های غذایی و معدنی و محصولات حفاظت از پوست است.

 
· رتبه سال 2009: 37

· درآمد سال 2009: 343 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· محصولات: مکمل های غذایی و محصولات حفاظت از پوست

· بازارها: 41

· توزیع کنندگان:685000 نفر

· کارمندان: 1073 نفر

· دفتر مرکزی: پروو، ایالت یوتا

· مدیر عامل: مایکل دین

· سال تاسیس: 1972

· علامت اختصاری حضور در بورس: NATR—NASDAQ

39- شرکت NOEVIR Co

درآمد سال 2010: 345 میلیون دلار

کشور: ژاپن

گروه شرکت های Noevir Group متشکل از 13 شرکت در ژاپن است که شرکت اصلی این گروه Noevir Co. Ltd است. گروه شرکت های Noevir Group با بهره گیری از انواع روش های مختلف که شامل فروش مستقیم، خرده فروشی و فروش به شرکت ها است، مجموعه ای از محصولات تحت نام های تجاری خود را توزیع می کند.

· رتبه سال 2009: 20

· درآمد سال 2009: 613 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص، خرده فروشی و فروش به شرکت ها

· طرح بازپرداخت: تک مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی، محصولات حفاظت از پوست، محافظت شخصی و محصولات آرایشی

· بازارها: 8

· توزیع کنندگان: 180000 نفر

· کارمندان: 1017 نفر

· دفتر مرکزی: ژاپن

· مدیر عامل: تاکاشی اوکورا

· سال تاسیس: 1964

· علامت اختصاری حضور در بورس: 4916/TYO SE

40- شرکت Southwestern

درآمد سال 2010: 337 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

Southwestern قدیمی ترین شرکت فروش مستقیم در سطح کشور است. این شرکت در تابستان برنامه ای را برای دانشجویان به مرحله اجرا درمی آورد که با فروش حق چاپ کتاب ها و یا فروش کتاب ها به خانواده های دانشجویان (از طریق خود دانشجویان) به آنها برای تامین هزینه های تحصیل در دانشگاه کمک می کرد. امروزه Southwestern سیستم آموزش یکپارچه را از طریق بیش از 3000 دانشجوی مستقل در دانشگاه به بازار عرضه می کند.

·  رتبه سال 2009: نامشخص

· درآمد سال 2009: نامشخص

· شیوه بازاریابی: درب به درب

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: کتاب ها و نرم افزارهای مرجع آموزشی برای خانواده ها

· بازارها: 2

· توزیع کنندگان: 2800 نفر

· کارمندان: 452 نفر

· دفتر مرکزی: نشویل، ایالت تنسی

· مدیر عامل: هنری بدفورد

· سال تاسیس: 1855

 
41- شرکت KK ASSURAN

درآمد سال 2010: 333 میلیون دلار

کشور: ژاپن

با توجه به این که محصولات شرکت منحصراً در ژاپن فروخته می شوند، محصولات شرکت KK ASSURAN نشان دهنده مشکلات حفاظت از پوست در جمعیت ژاپن است. شرکت بر اساس شیوه سنتی تماس شخص با شخص محصولات خود را می فروشد.

· رتبه سال 2009: 34

· درآمد سال 2009: 375 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: حفاظت از پوست

· بازارها: 1

· توزیع کنندگان: 500000 نفر

· کارمندان: 410 نفر

· دفتر مرکزی: فوکواوکا، ژاپن

· سال تاسیس: 1994

 
42- LR Health & Beauty Systems

درآمد سال 2010: 307 میلیون دلار

کشور: آلمان

LR Health & Beauty Systemsموفقیت خود را به چهار عامل مجزا و اصلی نسبت می دهد: تولید محصولات برتر مطابق با استانداردهای کیفی آلمان، حضور مجموعه ای از افراد مشهور، طرح بازاریابی منحصر به فرد و بکارگیری مفهوم کار با دستگاه ها

 
· رتبه سال 2009: 42

· درآمد سال 2009: 295 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: محصولات زیبایی و سلامتی، انواع مکمل ها، جواهرات و اجناس لوکس

· بازارها: 31

· توزیع کنندگان: 300000 نفر

· کارمندان: 1000 نفر

· دفتر مرکزی: نوردرهین - وستفالن، آلمان

· مدیر عامل: دکتر جنز ام ابند

· سال تاسیس: 1985


43- شرکت Aerus Holdings Inc

درآمد سال 2010: 300 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

محصولات شرکت Aerus Holdings Incاز طریق برگزاری گردهمایی های خانگی و بیش از 500 مرکز فروش در آمریکای شمالی به بازار عرضه می شوند. شرکت Aerus Holdings Inc با سرمایه گذاری جوزف ارسو تاسیس شد او همچنین مالک TriStar Enterprises و Vollara است.

· رتبه سال 2009: 39

· درآمد سال 2009: 300 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص، درب به درب و پرداخت فرانشیز

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای، تک مرحله ای و ترکیبی

· محصولات: جارو برقی، تصفیه کننده های هوا، پاک کننده ها، محصولات کنترل آلرژی، مکمل های غذایی و دستگاه های برقی

· بازارها: 23

· توزیع کنندگان: 35000 نفر

· کارمندان: 350 نفر

· دفتر مرکزی: دالاس، تگزاس

· مدیر عامل: جوزف ارسو

· سال تاسیس: 1924


44- شرکت Sunrider

درآمد سال 2010: 300 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

این شرکت که در سال 1982 تاسیس شد، بیش از 400 نوع محصول شخصی، شامل محصولات گیاهی با کیفیت بالا، لوازم خانگی و محصولات حفاظت شخصی را تولید می کند و به فروش می رساند.

· رتبه سال 2009: 28

· درآمد سال 2009: 462 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص و خرده فروشی

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مواد غذایی و مکمل های غذایی لوازم خانگی و محصولات حفاظت شخصی

· بازارها: 42

· توزیع کنندگان: 000/300 نفر

· کارمندان: 420 نفر

· دفتر مرکزی: تورانس، کالیف

· مدیر عامل: دکتر تی فو چن

· سال تاسیس: 1982

 
45- شرکت Cosway

درآمد سال 2010: 298 میلیون دلار

کشور: مالزی

شرکت Cosway یکی از شرکت های فرعی گروه شرکت های Berjaya Group است. مجموعه ای چند ملیتی که به دلیل تنوعش معروف شده است. تولید کنندگان از سراسر جهان با شرکت Cosway همکاری می کنند تا برای تامین نیازهای مصرف کنندگان و نمایندگی های فروش قراردادهای انحصاری فروش ببندند.

 
· رتبه سال 2009: 55

· درآمد سال 2009: 225 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای، خرده فروشی و ترکیبی

· محصولات: مواد غذایی و مکمل های غذایی، لوازم خانگی، محصولات حفاظت شخصی، محصولات حفاظت از پوست، محصولات حفاظت از اتومبیل، محصولات آرایشی و لباس زنانه

· بازارها: 11

· توزیع کنندگان: مشخص نیست.

· کارمندان: مشخص نیست.

· دفتر مرکزی: کوالالامپور، مالزی

· سال تاسیس: 1979

· علامت اختصاری حضور در بورس: 288—HKG


46- شرکت Eureka Forbes

درآمد سال 2010: 272 میلیون دلار

کشور: هند

شرکت Eureka Forbes یکی از پیشگامان تولید دستگاه های تصفیه آب و جاروبرقی های خانگی است. این شرکت که عضوی از گروه شرکت های ShapoorjiPallonji است، به دلیل استفاده از تکنسین های آموزش دیده شرکت که روزانه بیش از 000/20 آشپز هندی به آنها مراجعه می کنند، در 131 شهر بزرگ و 398 شهر کوچک در هند به نیازهای مشتریان رسیدگی می کند.

· رتبه سال 2009: 48

· درآمد سال 2009: 272 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: 60% ثابت و 40% متغیر

· محصولات: دستگاه های تصفیه آب، جاروبرقی ها و سیستم های صنعتی و امنیتی

· بازارها: 30

· توزیع کنندگان: 25200 نفر

· کارمندان: 8000 نفر

· دفتر مرکزی: مومبای، هند

· مدیر عامل: سارش گکلانی

· سال تاسیس: 1982

47- شرکت Isagenix International

درآمد سال 2010: 256 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

نام شرکت Isagenix Internationalبرای سه سال متوالی در لیست سریعترین شرکت های در حال رشد در ایالات متحده در مجله Inc ثبت شده است. شرکت مکمل های غذایی خالص ارائه می کند و محصولاتی مانند محصولات ضد پیری، محافظت از پوست و مدیریت وزن را انبار می کند.

· رتبه سال 2009: 50

· درآمد سال 2009: 245 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: باینری چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی خالص، انبار کردن محصولات ضد پیری، محافظت از پوست و مدیریت وزن

· بازارها: 8

· توزیع کنندگان: 25000 نفر

· کارمندان: 300 نفر

· دفتر مرکزی: چاندلر، آریزونا

· مدیر عامل: جیم کوور

· سال تاسیس:2002


48- شرکت Neways

درآمد سال 2010: 250 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

شرکت Neways تقریباً 300 نوع محصول حفاظت شخصی که شامل محصولات آرایشی، محافظت از مو، محصولات گیاهی و مکمل های غذایی است، طراحی، تولید و توزیع می کند.

· رتبه سال 2009: 32

· درآمد سال 2009: 400 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: محصولات حفاظت شخصی، مکمل های غذایی و لوازم خانگی

· بازارها: 36

· توزیع کنندگان: 350000 نفر

· کارمندان: 800 نفر

· دفتر مرکزی: اسپرینگویل، یوتا

· مدیر عامل: اسکات استی کلر

· سال تاسیس: 1992


49- شرکت XANGO

درآمد سال 2010: 250 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

شرکت XANGO به دلیل تولید نوشیدنی هایی که در آنها از انبه استفاده شده است، مانند آب میوه XANGO، معروف شده است اما در کنار این نیز محصولاتی مانند Glimpse® Topical Skin Nutrition برای تقویت پوست، مولتی ویتامین ®XANGO3SIXTY5، مکمل™Eleviv، حفاظت از مو Juni™ و بسته های پودر XANGO را به فروش می رساند.

· رتبه سال 2009: 49

· درآمد سال 2009: 250 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: نوشیدنی های مغذی، مکمل های غذیی و محصولات حفاظت از پوست

· بازارها: 34

· توزیع کنندگان: 1400000 نفر

· کارمندان: 450 نفر

· دفتر مرکزی: لهی، یوتا

· مدیر عامل: رابرت کانلی

· سال تاسیس: 2002

50- شرکت Vivint

درآمد سال 2010: 245 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا/ کانادا

شرکت Vivintیکی از بزرگترین شرکت هایی است که در حوزه هدایت از راه دور وسایل خانگی در آمریکای شمالی فعال است. این شرکت که دفاترش در ایالات متحده و کانادا فعال است، بیش از 5000 کارمند در استخدام شرکت است و به نزدیک به 500000 مشتری خدمات می رساند.

· رتبه سال 2009: مشخص نیست.

· درآمد سال 2009: مشخص نیست.

· شیوه بازاریابی: فروش مستقیم، درب به درب و از طریق مراکز مخابراتی

· طرح بازپرداخت: مشخص نیست.

· محصولات: هدایت از راه دور وسایل خانگی، مدیریت انرژی و امنیت واحدهای مسکونی

· بازارها: مشخص نیست.

· توزیع کنندگان: مشخص نیست.

· کارمندان: 5000 نفر

· دفتر مرکزی: پروو، یوتا

· مدیر عامل: تاد پدرسون

· سال تاسیس: 1999


51- شرکت Charle Corp

درآمد سال 2010: 240 میلیون دلار

کشور: ژاپن

شرکت Charle Corpشرکتی است که هسته اصلی آن در ژاپن پایه ریزی شده است و به فروش عمده لباس زیر زنانه می پردازد. شرکت محصولات خود را از طریق برگزاری گردهمایی های خانگی و مخصوصاٌ از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش به فروش می رساند.

· رتبه سال 2009: 58

· درآمد سال 2009: 200 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی ها، درب به درب و خرده فروشی

· طرح بازپرداخت: مشخص نیست.

· محصولات: لباس زیر زنانه و محصولات آرایشی

· بازارها: 35

· توزیع کنندگان: مشخص نیست.

· کارمندان: 367 نفر

· دفتر مرکزی: هیوگو، ژاپن

· سال تاسیس: 1993

· علامت اختصاری حضور در بورس: 288—HKG


52- شرکت KOYO-SHA

درآمد سال 2010: 240 میلیون دلار

کشور: ژاپن

شرکت KOYO-SHA بخشی از شرکت Goyang است. محصولات این شرکت شامل محصولات آرایشی، لوازم حمام، مکمل های غذایی، دستگاه های پزشکی، پاک کننده ها (شوینده ها) و محصولات محافظت شخصی است. شرکت دارای کارخانه های تولیدی، هتل های وابسته و ... است.

· رتبه سال 2009: 43

· درآمد سال 2009: 291 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی، محصولات آرایشی و محافظت شخصی

· بازارها: 1

· توزیع کنندگان: 300000 نفر

· کارمندان: 150 نفر

· دفتر مرکزی: گیف، ژاپن

· سال تاسیس: 1975


53- شرکت Naturally Plus Co

درآمد سال 2010: 240 میلیون دلار

کشور: ژاپن

شرکتNaturally Plus  دفاتر مرکزی اش در توکیو است و محصولات مخصوص سلامتی به فروش می رساند. این شرکت تمرکز خود را بر روی افزایش سلامت روانی، اقتصادی و اجتماعی گذاشته است. این محصولات عبارتند از: Naturally Plus، Super Lutein، IZUMIO و ...

· رتبه سال 2009: 46

· درآمد سال 2009: 275 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: عضویت در سیستم فروش مستقیم

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی

· بازارها: 5

· توزیع کنندگان:مشخص نیست

· کارمندان: 297 نفر

· دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن

· مدیر عامل: تاکا آکی ناگوشیرمان

· سال تاسیس: 1999


54- شرکت Faberlic

درآمد سال 2010: 236 میلیون دلار

کشور: روسیه

شرکت Faberlic بزرگترین شرکت داخلی فعال در عرصه فروش مستقیم در روسیه است. رنج گسترده ای از محصولات و خدمات را ارائه می کند و سابق بر این نیز در اتحاد جماهیر شوروی و کشورهای شرق اروپا فعالیت    می کرد. شرکت بیش از 350 نوع محصول دارد و مخصوصاً در زمینه حفاظت از پوست محصولات خوبی دارد.

· رتبه سال 2009: 51

· درآمد سال 2009: 236 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: مشخص نیست.

· طرح بازپرداخت: مشخص نیست.

· محصولات: محصولات آرایشی

· بازارها: 18

· توزیع کنندگان:700000 نفر

· کارمندان: مشخص نیست.

· دفتر مرکزی: مسکو، روسیه

· مدیران عامل: الکسی نچو و الکساندر داونکوو

· سال تاسیس: 1997


55- شرکت Lux International

درآمد سال 2010: 234 میلیون دلار

کشور: سویس

شرکت Lux International یکی از اولین شرکت هایی بود که طرح ترکیبی فروش جارو برقی در درب منازل را به خوبی اجرا می کرد. این شرکت که مالکیت آن در اختیار بخش خصوصی بود، خط تولید محصولات خود را گسترش داد، تولید تکنولوژی های جدید برای تمیز کردن خانه را در دستور کار خود قرار داد، روش های بیشتری برای فروش محصولات خود در نظر گرفت و بازار محصولات خود را به بسیاری از کشورها گسترش داد.

· رتبه سال 2009: 53

· درآمد سال 2009: 230 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: مراجعه (به درب منازل)، درب به درب و برگزاری گردهمایی ها

· طرح بازپرداخت: تک مرحله ای

· محصولات: جاروبرقی، دستگاه های تصفیه هوا، دستگاه های تصفیه آب، لوازم آشپزی و بخار شوها

· بازارها: 36

· توزیع کنندگان: 5697 نفر

· کارمندان: 720 نفر

· دفتر مرکزی: بار/ زوگ، سویس

· مدیر عامل: رتو ون در برک

· سال تاسیس: 1901


56- شرکت Mannatech

درآمد سال 2010: 228 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

شرکت Mannatechتولید کننده مکمل های غذایی و محصولات حفاظت از پوست مطابق با اصول شرکتReal Food Technology®است. مجموعه شرکت های Ambrotose که بیش از 48 شریک در 30 کشور دارد، به محصولات شرکت اعتبار می دهند.

· رتبه سال 2009: 44

· درآمد سال 2009: 289 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های رژیم غذایی و محصولات محافظت کننده از پوست، مدیریت وزن و تناسب اندام

· بازارها: 21

· توزیع کنندگان:400000 نفر

· کارمندان: 540 نفر

· دفتر مرکزی: کاپل، تگزاس

· مدیرانعامل: رابرت سینات و استفان فنتسترماچر

· سال تاسیس: 1994

· علامت اختصاری حضور در بورس: MTEX—NASDAQ

57- شرکت های Four Leaf Japan و Forifu Japan

· درآمدنیست.

· توزیع کنندگان:530000 نفر


· کارمندان: 91 نفر

· دفتر مرکزی: اوزاکا، ژاپن

· مدیر عامل: تامامارو توشیو

· سال تاسیس: 2003

58- شرکت PM-International AG

درآمد سال 2010: 217 میلیون دلار

کشور: آلمان

تمرکز شرکت PM-International AGبر انتقال موثر تجارب تولید مواد غدایی باعث شده است نام این شرکت 10 بار در لیست 100 شرکت مبتکر برتر آلمان قرار گیرد. تعهد این شرکت به رعایت اصول اخلاقی باعث شده است شهرت و اعتبار بسیاری در این صنعت و در میان عموم مردم بدست آورد.

· رتبه سال 2009: مشخص نیست.

· درآمد سال 2009: مشخص نیست.

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی متوسط و محصولات حفظ سلامت، شادابی، تناسب اندام و محافظت از پوست

· بازارها: 30

· توزیع کنندگان:100000 نفر

· کارمندان: 151 نفر

· دفتر مرکزی: اسپیر، راین لند- پفالز، آلمان

· مدیر عامل: رولف سارگ

· سال تاسیس: 1993

59- شرکت ERINA

درآمد سال 2010: 216 میلیون دلار

کشور: ژاپن

شرکت ERINA کار خود را به عنوان شرکت فروشنده جوراب شلواری آغاز نمود و حالا تبدیل به شرکتی شده است که تمرکزش بر فروش تمامی انواع پاک کننده ها و شوینده ها، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی است و ارزش این شرکت چندین میلیون دلار است.

· رتبه سال 2009: 40

· درآمد سال 2009: 300 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: مکمل های غذایی، محافظت از پوست و لوازم خانگی

· بازارها: 1

· توزیع کنندگان:500000 نفر

· کارمندان: 45 نفر

· دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن

· مدیر عامل: آلن کی آرتیس

· سال تاسیس: 1970


60- شرکت Nikken Global

درآمد سال 2010: 210 میلیون دلار

کشور: ایالات متحده آمریکا

شرکت Nikken Globalتشک های درمانی مغناطیسی، بالش ها، ماسک های خواب آور، کفی کفش، سیستم های تصفیه آب و تهویه هوا و جواهر را از طریقه شبکه توزیعش در سطح جهان به فروش می رساند.

· رتبه سال 2009: 57

· درآمد سال 2009: 212 میلیون دلار

· شیوه بازاریابی: شخص به شخص

· طرح بازپرداخت: چند مرحله ای

· محصولات: سبک زندگی (مکمل ها و محصولات ارگانیک) محیطی (سیستم های تصفیه آب/ تهویه هوا) استراحت/ تجدید نیرو (محصولات و جواهر آلات مغناطیسی و خواب آور)

· بازارها: بیش از 35 بازار

· توزیع کنندگان: 247000 نفر

· کارمندان: 510 نفر

· دفتر مرکزی: ارواین، کالیف

· مدیر عامل: کورت فال

· سال تاسیس: 1975


61- شرکت Team National
درآمد سال 2010: 210 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Team National (که سابقاً به National Companies معروف بودند) برای اعضای خود امکان نگهداری محصولات و خدمات بیش از 20 صنعت مختلف را که شامل مبلمان خانگی ساخته شده و قیمت گذاری شده در کارخانه و دیگر محصولات است، فراهم کرده است.

• رتبه سال 2009: 63
• درآمد سال 2009: 181 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: نگهداری از مبلمان اداری، خانگی، جواهرآلات مشتری، ملزومات و اثاثه یک شرکت کوچک
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 290000 نفر
• کارمندان: 48 نفر
• دفتر مرکزی: داوی، کالیف
• مدیر عامل: آنجلا لوهر کرایسلر
• سال تاسیس:1997

62- شرکت Diana Co
درآمد سال 2010: 204 میلیون دلار
کشور: ژاپن
هدف این شرکت این است که با تولید مکمل های غذایی، لباس زیر زنانه و محصولات آرایشی به زیبایی زنان کمک کند. این شرکت همچنین از طریق ایجاد فرصت های شغلی و آموزش از پیشرفت مالی، روحی و روانی زنان حمایت می کند.

• رتبه سال 2009: 65
• درآمد سال 2009: 214 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: پرداخت امتیاز/خرده فروشی
• طرح بازپرداخت: فروش از طریق فروشگاه
• محصولات: مکمل های غذایی، لباس زیر زنانه و محصولات آرایشی
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 000/170 نفر
• کارمندان: 218 نفر
• دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن
• سال تاسیس:1968

63- شرکت CUTCO Corp./Vector Marketing
درآمد سال 2010: 200 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
CUTCO انواع کارد و چنگال غذاخوری، ابزار و لوازم آشپزخانه، ظروف، ظروف مسطح، ابزار آشپزی، ابزار باغبانی، لوازم ورزشی و چاقوهای جیبی که از طریق برگزاری گردهمایی ها و پارتی های خانگی به بازار عرضه می شوند، را می فروشد.

• رتبه سال 2009: 59
• درآمد سال 2009: 200 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: کارد و چنگال، لوازم خانگی و ابزار آشپزی
• بازارها: 4
• توزیع کنندگان: 000/60 نفر
• کارمندان: 800  نفر
• دفتر مرکزی: اولین، ایالت نیویورک
• مدیر عامل: جیمز استیت
• سال تاسیس:1949

64- شرکت Longaberger
درآمد سال 2010: 200 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Longaberger شرکت برتر (شماره 1) در تولید سبدهای زیبا در ایالات متحده است و همین طور این شرکت یک شرکت پیشرو در طراحی و تولید لوازم خانگی و سبک زندگی است. محصولاتی مانند ظروف سفالین، آهن هایی که به اشکال مختلف درآمده اند، انواع پارچه و سایر وسایل تزیینی
   
• رتبه سال 2009: 59
• درآمد سال 2009: 200 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: سبدهای زیبا،آهن هایی که به اشکال مختلف درآمده اند،دکوراسیون خانه مانند تزیینات روی دیوار، انواع شمع و وسایل تزیینی
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 35000 نفر
• کارمندان: 900 نفر
• دفتر مرکزی: نیوآرک، ایالت اوهایو
• مدیر عامل: تامی لانگابرگر
• سال تاسیس:1973

65- شرکت Stampin’ Up
درآمد سال 2010: 200 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Stampin’ Upمهرهای چوبی با لایه شفافی از لاستیک و انواع ابزار و وسایل مورد استفاده در طراحی کارت های تبریک و دکوراسیون خانه را به بازار عرضه می کند. این شرکت اخیراً فعالیت خود در سطح بین المللی را گسترش داده است.

• رتبه سال 2009: 61
• درآمد سال 2009: 200 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مجموعه مهرها و تمبرهای تزیینی و لوازم تزیینی برای دکوراسیون خانه، کارت تبریک، محصولات صنایع دستی و طراحی دیجیتال
• بازارها: 9
• توزیع کنندگان: 48000 نفر
• کارمندان: 460 نفر
• دفتر مرکزی: ریورتون، ایالت یوتا
• مدیر عامل: شلی گاردنر
• سال تاسیس:1988

66- شرکت 4Life Research
درآمد سال 2010: 200میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت 4Life Researchابداع کننده نوعی دانش است که به تحقیق، ایجاد تکنولوژی و اختراع محصولاتی که به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می کند و یک شرکت پیشرو در توزیع محصولاتی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

• رتبه سال 2009: 71
• درآمد سال 2009: 150 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: بازاریابی از طریق ایجاد شبکه
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: سلامتی و بهداشت
• بازارها: 20
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: 550 نفر
• دفتر مرکزی: سالت لیک سیتی، ایالت یوتا
• مدیر عامل: دیوید لیزون بی
• سال تاسیس:1998

67- شرکت GNLD
درآمد سال 2010: 175 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت GNLD در سال 1958 جهت عرضه محصولاتی ایجاد شد تا فاصله بین تامین مواد غذایی و نیازهای بدن به مکمل های غذایی را پر کند.

• رتبه سال 2009: 65
• درآمد سال 2009: 175 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مکمل های غذایی، دستگاه های تصفیه آب، محصولات بهداشتی، تناسب اندام، محصولات حفاظت از امنیت خانه، محافظت شخصی، مراقبت از پوست و مدیریت وزن
• بازارها: 50
• توزیع کنندگان: 240000 نفر
• کارمندان: 1600 نفر
• دفتر مرکزی: فری مونت، ایالت کالیف
• مدیر عامل: راجت یوآیس
• سال تاسیس:1958

68- شرکت Family Heritage Life
درآمد سال 2010: 166 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Family Heritage Life یک شرکت بیمه تکمیلی است که خدمات حمایتی و امنیتی به خانواده های آمریکایی ارائه می کند. علاوه بر تمرکز شرکت بر بیمه بیماران سرطانی، شرکت خدمات بیمه بیماری های قلبی، تصادفات، پرداخت خسارات وارده به بیمارسنان و نیز خدمات بیمه عمر را به بازار عرضه می کند.

• رتبه سال 2009: 70
• درآمد سال 2009: 152 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: انواع خدمات بیمه
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 2638 نفر
• کارمندان: 96 نفر
• دفتر مرکزی: کلیولند، ایالت اوهایو
• مدیر عامل: هاوارد لوییز
• سال تاسیس:1989

69- شرکت Univera
درآمد سال 2010: 164 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Univera بعنوان هسته مرکزی ECONET ثروت خود را افزایش داده است. تمر کز شرکت بر ارائه بسته هایی برای تقویت و تجدید قوای فیزیکی، مالی و فرهنگی است.

• رتبه سال 2009: 65
• درآمد سال 2009: 175 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برقراری روابط با اشخاص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مکمل های غذایی و محصولات محافظ پوست
• بازارها: 3
• توزیع کنندگان: 45000 نفر
• کارمندان: 160 نفر
• دفتر مرکزی: کره
• مدیر عامل: بیل لی
• سال تاسیس:1976

70- شرکت BearCere’Ju Co
درآمد سال 2010: 160 میلیون دلار
کشور: ژاپن
این شرکت که همچنین به نام شرکت Berusere – ju شناخته شده است، از گیاهان و آرموتراپی استفاده می کند تا محصولاتی بدون مواد افزودنی مصنوعی برای تجدید نیرو تولید و به بازار عرضه می کند.

• رتبه سال 2009: 68
• درآمد سال 2009: 156 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: محصولات حافظ سلامتی، آرایشیو حفاظت شخصی
• بازارها: 3
• توزیع کنندگان: 250000 نفر
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن
• سال تاسیس:1992

71- شرکت Take Shape for Life
درآمد سال 2010: 160 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Take Shape for Life بنای فعالیت خود را بر ترویج سبکی از زندگی قرارداده است که به گسترش سلامت کمک می کند و به مشتریان خود کمک می کند به وزن ایده آل برای سلامت دست یابند، آگاهی های لازم را کسب کنند و از نظر مالی به آنها کمک می کند. مالکیت کامل این شرکت بعنوان یک نمایندگی در اختیار شرکتی است که نام تجاری Medifast را یدک می کشد.

• رتبه سال 2009: 90
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: محصولاتی برای کاهش وزن
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: اووینگز میلز، مریلند
• مدیر عامل: مایکل دویت
• سال تاسیس:1980
• علامت اختصاری حضور در بورس: MED—NYSE

72- شرکت Jewels by Park Lane
درآمد سال 2010: 150 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Jewels by Park Laneبعنوان یک شرکت فروش مستقیم که جواهرآلات خود را با برگزاری گردهمایی ها به بازار عرضه می کند، در شیکاگو تاسیس شد.
• رتبه سال 2009: 72
• درآمد سال 2009: 150 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص و برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: جواهرآلات
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان: 000/35 نفر
• کارمندان: 200 نفر
• دفتر مرکزی: اسکومبرگ، ایالت ایلینویز
• مدیران عامل: پتی و آرتور لوین
• سال تاسیس:1955

73- شرکت Sportron
درآمد سال 2010: 148 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Sportron به این منظور تاسیس شد تا به مشتریانش کمک کند وضع سلامتی خود را بررسی و مدیریت کنند. شرکت Sportron از ماتریس مواد غدایی مغذی FoodMatrix و محصولات گیاهی برای پاسخ به نیازهای بدن استفاده می کند.

• رتبه سال 2009: 74
• درآمد سال 2009: 147 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مکمل های مغذی و حفظ رژیم غذایی
• بازارها: 40
• توزیع کنندگان: 300000 نفر
• کارمندان: 140 نفر
• دفتر مرکزی: ملیسا، ایالت تگزاس
• مدیر عامل: کیت هاردینگ
• سال تاسیس:1992

74- شرکتJapanlife
درآمد سال 2010: 144 میلیون دلار
کشور: ژاپن
شرکت Japanlife بخشی از گروه شرکت های Matrix World Division Group است. هدف شرکت تولید محصولاتی برای کاهش استرس، اضطراب و  محصولات ضد سرطان است و همچنین تولید دستگاه های مغناطیسی برای درمان بیماری ها در منزل و نیز تولید محصولاتی برای محافظت از زیبایی و مکمل های لازم برای حفظ رژیم غذایی است.

• رتبه سال 2009: 73
• درآمد سال 2009: 148 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: دستگاه های مغناطیسی برای درمان بیماری ها در منزل، محافظت از زیبایی و مکمل های لازم برای حفظ رژیم غذایی
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان: 300 نفر
• کارمندان: 467 نفر
• دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن
• سال تاسیس:1975

75- شرکت Chandeal
درآمد سال 2010: 138 میلیون دلار
کشور: ژاپن
شرکت Chandeal یکشرکت تولید لباس زیر است که فعالیت خود را از اوایل دهه 1980 آغاز شد. هم اکنون شرکت دفاتر مجزای فروش در چین و یک سالن در تایوان دارد.

• رتبه سال 2009: 83
• درآمد سال 2009: 113 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: لباس زیر
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: 151 نفر
• دفتر مرکزی: نارا، ژاپن
• سال تاسیس:1985

76- شرکت Deesse
درآمد سال 2010: 130 میلیون دلار
کشور: سویس
شرکت Deesse که نام کاملش Deesse International GmbH است، محصولات آرایشی، محافظت از پوست، مکمل های مغذی و پوشاک را در کشورهای مختلف می فروشد.

• رتبه سال 2009: 90
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: پرداخت سود
• محصولات: محصولات آرایشی، محافظت از پوست، مکمل های مغذی و پوشاک
• بازارها: 10
• توزیع کنندگان: 12000 نفر
• کارمندان: 10500 نفر
• دفتر مرکزی: اتویل ام سی، سویس
• مدیر عامل: دیمیتری استوردزا
• سال تاسیس:1971

77- شرکت Enagic USA
درآمد سال 2010: 129 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Enagic USA که هسته های اولیه تشکیل این شرکت در ژاپن شکل گرفت، تبدیل به یک تولید کننده پیشرو در تولید دستگاه های یونولیزه کردن اسیدهای قلیایی و دستگاه های تصفیه آب شده است. ماشین های با آرم تجاری Kangen Water در صدها هزار خانه در سراسر جهان برای تبدیل آب شیر به آب پاکیزه و سالم به کار گرفته می شوند.

•  رتبه سال 2009: مشخص نیست.
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.
• شیوه بازاریابی: فروش مستقیم
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: ماشین های تصفیه آب با نام تجاری Kangen Water
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان: 100000 نفر
• کارمندان: 100 نفر
• دفتر مرکزی: تئورانس، ایالت کالیف
• مدیر عامل: هیروناری اوشیرو
• سال تاسیس:2003

78- شرکت Tastefully Simple
درآمد سال 2010: 125 میلیون دلار
کشور ایالات متحده آمریکا
شرکت Tastefully Simple بیش از 60 روش آسان برای تهیه غذاها را به مشتریان ارائه می کند. محصولات در جلسات خانگی که برای مزه کردن نمونه غذاها برگزار می شوند و از طریق مشاورانی که نمونه غذاها، دستور العمل ها، نکات آموزشی و سایر موارد مرتبط را ارائه می دهند، ارائه می شوند.

• رتبه سال 2009: 79
• درآمد سال 2009: 130 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری جلسات خانگی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: انواع نمونه غذاها و دستور العمل تهیه آنها
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 27000 نفر
• کارمندان: 330 نفر
• دفتر مرکزی: الکساندریا، ایالت مینه سوتا
• مدیر عامل: جیل بلکشک استراهان
• سال تاسیس:1995

79- شرکت Keller Williams Realty
درآمد سال 2010: 120 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Keller Williams Realty 701 دفتر در ایالات متحده و کانادا دارد. شرکت از یک سیاست که بر عاملان فروش تمرکز دارد (عامل محور) است، استفاده می کند. این سیاست بر اجرای یک سیستم آموزشی پیشرو تاکید دارد و یک سیستم اقتصادی دارد که همکاران شرکت را مانند سهامداران و شرکای شرکت تشویق می کند.

• رتبه سال 2009: 75
• درآمد سال 2009: 108 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص و از طریق پرداخت فرانشیز
• طرح بازپرداخت: پرداخت کمیسیون و تقسیم سود
• محصولات: روش شناسی، هدایت و آموزش املاک و مستغلات
• بازارها: 2
• توزیع کنندگان: 80000  نفر
• کارمندان: 175 نفر
• دفتر مرکزی: آستین، ایالت تگزاس
• مدیر عامل: مارک ویلیز
• سال تاسیس:1983
   
80- شرکتCreative Memories
درآمد سال 2010: 113 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Creative Memoriesبخشی از شرکت The Antioch Company است که تخصص آن در ساخت و فروش محصولات برای جمع آوری عکس ها و قطعات بریده شده از کتاب های مختلف و مجموعه عکس ها، مانند آلبوم های عکس، ابزارهای آرایشی تزیینی، فریم های نمایشی خاص و دیجیتال کردن عکس ها و قطعات بریده شده از کتاب های مختلف است.

• رتبه سال 2009: 86
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری جلسات و گردهمایی ها
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: آلبوم های عکس، ابزارهای لازم برای جمع آوری عکس ها و قطعات بریده شده از کتاب های مختلف، ابزارهای لازم برای جمع آوری عکس های دیجیتال و نرم افزارهای لازم برای دیجیتال و دسته بندی کردن عکس ها
• بازارها: 8
• توزیع کنندگان: 40000  نفر
• کارمندان: 458 نفر
• دفتر مرکزی: اس تی کلود، ایالت مینه سوتا
• مدیر عامل: کریس ویت
• سال تاسیس:1987

81- شرکت ARSOA HONSHA
درآمد سال 2010: 111 میلیون دلار
کشور: ژاپن
محصولات شرکت ARSOA HONSHAبر اساس فلسفه مورد استفاده شرکت تولید می شوند و ساخت محصولات در  سه حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است: قلب، بدن و پوست. استفاده از مواد اولیه طبیعی اولویت اصلی شرکت است.

• رتبه سال 2009: 78
• درآمد سال 2009: 130 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: آرایشی و مکمل های غذایی
• بازارها: 3
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: 294 نفر
• دفتر مرکزی: یاماناشی، ژاپن
• سال تاسیس:1998

82- شرکت Stella & Dot
درآمد سال 2010: 104 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Stella & Dot یکی از 500 شرکت برتر در زمینه رشد و توسعه است که هسته اصلی تشکیل آن در سان فرانسیسکو پایه ریزی شد. این شرکت انواع جواهرآلات شیک و تزیینی را به مشتریان ارائه می کند.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست. 
• درآمد سال 2009: مشخص نیست. 
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: انواع جواهرآلات شیک و تزیینی
• بازارها: 2
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست
• دفتر مرکزی: بارلینگیم، ایالت کالیف
• مدیر عامل: جسیکا هرین
• سال تاسیس:2004

83- شرکت Kleeneze
درآمد سال 2010: 102 میلیون دلار
کشور: انگلستان
شرکت Kleeneze بعنوان شرکتی که فروش خود را از طریق توزیع کاتالوگ و فروش مستقیم انجام می دهد، در سال 1923 تاسیس شد.

• رتبه سال 2009: 84 
• درآمد سال 2009: 109 میلیون دلار 
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: اجناس و کالاهای مورد استفاده توسط خانواده و محصولات زیبایی و بهداشتی
• بازارها: 4
• توزیع کنندگان: 9800 نفر
• کارمندان: 225 نفر
• دفتر مرکزی: آرکینگتون، لانک شایر، انگلستان
• مدیر عامل: جمی استوارت
• سال تاسیس:1923

84- شرکت Kirby Company
درآمد سال 2010: 100 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
برای مدت زمان تقریباً 100 سال، شرکت Kirby Company تولید کننده انواع سیستم های حفظ امنیت خانه بوده است و این سیستم ها همواره از لحاظ کیفیت، قابلیت اعتماد و عملکرد جز بهترین ها بوده اند. سیستم های جارو برقی HEPA از طریق برگزاری جلسات معرفی محصول توسط بازاریابان مستقل و مورد تایید در بیش از 70 کشور جهان فروخته شده اند.

• رتبه سال 2009: 80 
• درآمد سال 2009: 125 میلیون دلار 
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: تک مرحله ای
• محصولات: سیستم های امنیت خانه و یسیتم های تمیز کننده خانه
• بازارها: بیش از 70 بازار
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: 500 نفر
• دفتر مرکزی: کلیولند، ایالت اوهایو
• سال تاسیس: 1914

85- شرکت lia sophia
درآمد سال 2010: 100 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت lia sophia یک شرکت خانوادگی است که به فروش جواهر آلات با کیفیت بالا با گارانتی یا تضمین تمام عمر می پردازد.

• رتبه سال 2009: 86 
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار 
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: جواهر آلات
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: وود دیل، ایالت ایلینویز
• مدیر عامل: توری کیام
• سال تاسیس: 1972

86- شرکت Premier Designs
درآمد سال 2010: 100 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Premier Designs بعنوان یک شرکت فروش مستقیم که جواهر آلات می فروشد، تاسیس شد تا از      دولت های سراسر جهان حمایت کند و در همین حال فرصت های شغلی کار برای شرکت در خانه را طبق اصول کتاب مقدس ایجاد کند. اصولی مانند انجام کار و خدمت به صورت کامل و بدون خودخواهی

• رتبه سال 2009: 61 
• درآمد سال 2009: 200 میلیون دلار 
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی و شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: جواهر آلات
• بازارها: 2
• توزیع کنندگان: 24000 نفر
• کارمندان: 260 نفر
• دفتر مرکزی: اروینگ، ایالت تگزاس
• مدیران عامل: اندی و ژوان هورنر
• سال تاسیس: 1985

87- شرکت Thirty-One Gifts
درآمد سال 2010: 100 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Thirty-One Giftsانواع کیف های دستی، لوازم جانبی مد، حمل و نقل کالاهای تولیدی و خدمات به سازمان ها را ارائه می کند. این شرکت متعهد به ایجاد فرصت های شغلی برای زنان است تا آنها به استقلال مالی برسند، اعتماد به نفس پیدا کنند و به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست.  
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.  
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.  
• محصولات: دوخت و تولید کیف دستی و نیز اجناس دست ساز خانگی
• بازارها: مشخص نیست.  
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.  
• کارمندان: 1000 نفر
• دفتر مرکزی: جانستون، ایالت اوهایو
• مدیر عامل: سیندی مونرو
• سال تاسیس: 2003

88- شرکت Unicity Networks International
درآمد سال 2010: 100 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Unicity انواع مکمل های مغذی، محصولات محافظ پوست و مدیریت وزن و انواعی از درمان های گیاهی را برای حل مسائل مرتبط با سلامت ارائه می کند. شرکتUnicity زمانی تاسیس شد که شرکت های Rexall Showcase International و Enrich International با یکدیگر ادغام شدند.

• رتبه سال 2009: 90
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: انواع مکمل های مغذی و محصولات محافظ پوست
• بازارها: 21  
• توزیع کنندگان: 350000 نفر
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: اورِام، ایالت یوتا
• سال تاسیس: 2001

89- شرکت The Maira
درآمد سال 2010: 96 میلیون دلار
کشور: ژاپن
مصرف کنندگان ژاپنی می توانند به محصولات آرایشی، محصولات مخصوص حمام و سایر محصولات تولید شده توسط شرکت The Maira را از طریق سالن ها و توزیع کنندگان دسترسی داشته باشند. اولویت شرکت استفاده از گیاهان و مواد اولیه غیر مصنوعی برای تولید محصولاتی است که استفاده از آنها باعث تجدید نیرو خواهد شد.

• رتبه سال 2009: 76
• درآمد سال 2009: 140 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست.
• محصولات: انواع محصولات آرایشی، محافظ پوست، محصولات مورد استفاده در حمام و مکمل های رژیم غذایی
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان: مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن
• سال تاسیس:1991

90- شرکت Princess House
درآمد سال 2010: 94 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Princess Houseشرکتی است که در زمینه تولید و عرضه وسایل آشپزی، میز و دکوراسیون خانه فعالیت می کند، محصولات با کیفیت بالا تولید می کند و برای مدت زمان تقریباً 50 سال برای همه افراد و با هر وضع زندگی فرصت شغلی مهیا می کند.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست.
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: لوازم خانگی
• بازارها: 1
• توزیع کنندگان: 15000 نفر
• کارمندان: 208 نفر
• دفتر مرکزی: تان تون، ایالت ماساچوست
• مدیر عامل: تیم براون
• سال تاسیس: 1963

91- شرکت Vemma Nutrition
درآمد سال 2010: 92 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Vemma Nutritionدر زمینه تولید انواع مایعات بسیار مغذی تخصص دارد. شرکت مکمل های غذایی را به بازار عرضه می کند که تحقیقات بالینی و علمی برای تولید آنها صورت گرفته تا به صورتی منحصر به فرد نیازهای اعضای خانواده ای که در عصر امروز فعالیت و تحرک بدنی دارند، را تامین کنند. مثل ورزشکاران حرفه ای و مبتدی

• رتبه سال 2009: 97
• درآمد سال 2009: 77 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: بر اساس میزان مراجعه خریداران احتمالی به نماینده فروش و تبلیغ مستقیم برای مشتری
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: نوشیدنی های تولید شده برای سلامتی و شادابی و فرمول های ساخت آنها
• بازارها: 50
• توزیع کنندگان: 350000 نفر
• کارمندان: 115 نفر
• دفتر مرکزی: اسکاتس دیل، ایالت آریزونا
• مدیر عامل: بی کی بوریکو
• سال تاسیس: 2004

92- شرکت WorldVentures
درآمدسال 2010: 90 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت WorldVentures هر نوع محصولی که با مسافرت ارتباط دارد، را از طریق اینترنت و تماس شخصی با خریدار احتمالی به بازار عرضه می کند. در سال 2009، شرکت WorldVentures خدمات خود را به چند بازار بین المللی گسترش داد.

• رتبه سال 2009: 93
• درآمد سال 2009: 90 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: بسته های مسافرتی
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان:مشخص نیست.
• کارمندان: 100 نفر
• دفتر مرکزی: پلانو، ایالت تگزاس
• مدیران عامل: مایک آزکیو و واین ناگنت
• سال تاسیس: 2005

93- شرکت AdvoCare
درآمد سال 2010: 89 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت AdvoCareیکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید محصولاتی که با سلامتی و شادابی ارتباط دارند. این شرکت محصولات انرژی زا با کیفیت جهانی، کاهش وزن، مواد غذایی مغذی و محصولات مناسب برای ورزشکاران را به بازار عرضه می کند.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست.
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مواد غذایی و محصولات محافظ پوست
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان:مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: کارولتون، ایالت تگزاس
• مدیر عامل: ریچارد رایت
• سال تاسیس:1993

94- شرکت Agel Enterprises
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Agel Enterprises فن آوری تولید نوع خاصی از ژل را معرفی کرد که در آن از مکمل های غذایی استفاده می شود. این شرکت در سال 2005 در ایالت یوتا تاسیس شد.

• رتبه سال 2009: 65
• درآمد سال 2009: 175 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مکمل های غذایی
• بازارها: 60
• توزیع کنندگان:554000  نفر
• کارمندان: 250 نفر
• دفتر مرکزی: لهی، ایالت یوتا
• مدیر عامل: گلن جنسن
• سال تاسیس: 2005

95- شرکت Fortune Hi-Tech Marketing
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Fortune Hi-Tech Marketingمحصولات و خدماتی را به مردم عرضه می کند که مردم هر روز از آنها استفاده می کنند. این شرکت با برندهایی چون Dish Network و The Wireless Shop و سایر برندها شراکت دارد.

• رتبه سال 2009: 82
• درآمد سال 2009: 120 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: محصولات حفظ سلامتی و زیبایی و خدمات سرگرم کننده و برقراری ارتباطات (مخابرات)
• بازارها: 3
• توزیع کنندگان:100000 نفر
• کارمندان: 55 نفر
• دفتر مرکزی: لکسینگتون، ایالت کنتاکی
• مدیر عامل: پل اربرسون
• سال تاسیس: 2001
   
96- شرکت FreeLife International
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
در محصولات شرکت FreeLife Internationalاز توت فرنگی گوجی (نوع خاص توت فرنگی) به عنوان ماده اولیه استفاده می شود و شرکت از گواهی نامه ها و تاییدیه های علمی استفاده می کند تا به فروشندگان در امر فروش محصول کمک کند. در معرفی آخرین محصول شرکت تاکید خاصی بر خاصیت ضد پیری و کاهش وزن محصول وجود داشت.

• رتبه سال 2009: 86
• درآمد سال 2009: 100 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: مواد غذایی و خوراکی، مکمل های غذایی، محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان، حفاظت شخصی، حفاظت از پوست و مدیریت وزن
• بازارها: 26
• توزیع کنندگان:مشخص نیست.
• کارمندان: 120 نفر
• دفتر مرکزی: فونیکس، ایالت آریزونا
• مدیر عامل: ری فالتینسکی
• سال تاسیس: 1995

97- شرکت Regal Ware
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Regal Ware وسایل مخصوص آشپزی که کیفیت بالایی دارند، را به فروش می رساند. محصولات شرکت شامل استیل ضد زنگ، وسایل آشپزی ساخته شده با آلمینیوم، وسایل و ابزار تهیه غذا با مارک تجاری و سیستم های تصفیه آب برای خانه است.

• رتبه سال 2009: 95
• درآمد سال 2009: 80 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: برگزاری گردهمایی، خرده فروشی/ ترکیبی
• طرح بازپرداخت: مشخص نیست
• محصولات: وسایل آشپزی و سیستم های تصفیه آب
• بازارها: 40
• توزیع کنندگان:0000
5 نفر
• کارمندان: 500 نفر
• دفتر مرکزی: کواسکام، ایالت ویسکانسین
• مدیر عامل: جفری ریجل
• سال تاسیس: 1911

98- شرکت Relìv International
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت Relìv International مکمل های غذایی که حاوی مواد مغذی لازم برای کاهش وزن، بهبود عملکرد ورزشکاران، بهبود سلامت دستگاه گوارش، بهبود سلامت زنان است، محصولات ضد پیری، انرژی زا و محصولاتی که به رفع افسردگی کمک می کنند، به بازار عرضه می کند. شرکت همچنین محصولاتی را که به افزایش محافظت شخصی کمک می کنند، به بازار عرضه می کند.

• رتبه سال 2009: 94
• درآمد سال 2009: 85 میلیون دلار
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت:چند مرحله ای
• محصولات: محصولاتی برای حفظ سلامتی و شادابی
• بازارها: 15
• توزیع کنندگان:60740 نفر
• کارمندان: 240 نفر
• دفتر مرکزی: چسترفیلد، ایالت میزوری
• مدیر عامل: رابرت ال مونتگومری
• سال تاسیس: 1988
• علامت حضور در بورس: RELV—NASDAQ

99- شرکت TriVita
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت TriVitaیک شرکت پیشرو در تولید مواد غذایی در سطح بین المللی است که در ایالات متحده و کانادا فعالیت می کند و از سال 2011 نیز فعالیت خود را در استرالیا آغاز کرده است. این شرکت به دلیل تولید محصولات شاداب کننده که کیفیت بسیار بالایی دارند، مشهور شده است.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست.
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.
• شیوه بازاریابی: شخص به شخص
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: محصولاتی برای حفظ شادابی و حفظ رژیم غذایی
• بازارها: 3
• توزیع کنندگان:مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: اسکاتسدل، ایالت آریزونا
• مدیر عامل: مایکل الیسون
• سال تاسیس: 1999

100- شرکت World Financial Group
درآمد سال 2010: 80 میلیون دلار
کشور: ایالات متحده آمریکا
شرکت World Financial Groupکه شرکت فرعی شرکت AEGON است (شرکت AEGON اکثریت سهام شرکت World Financial Group را در اختیار دارد)، یک سازمان بازاریابی خدمات مالی است. هدف از تاسیس این شرکت ارائه خدمات مالی به افراد، با هر وضعیتی، و کار با مشتریان جهت تدوین یک سیاست مالی، مطابق با خواسته های مشتریان، برای حمایت از آنها و خانواده های شان است.

• رتبه سال 2009: مشخص نیست.
• درآمد سال 2009: مشخص نیست.
• شیوه بازاریابی: مشخص نیست.
• طرح بازپرداخت: چند مرحله ای
• محصولات: سرمایه گذاری، بیمه و سایر خدمات مالی
• بازارها: مشخص نیست.
• توزیع کنندگان:مشخص نیست.
• کارمندان: مشخص نیست.
• دفتر مرکزی: دولوف، ایالت جورجیا
• مدیر عامل: جک لیندر
• سال تاسیس: 2001



تاريخ : سه شنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۲ | 3:2 | نویسنده : مهرداد یوسفی |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.